2010. aug 21.

Laboda Csaba

írta: kebes
Laboda Csaba

Eger 2. választókerület: Laboda Csaba

1971-ben születtem Hevesen, de 1973 óta Egerben, Lajosvárosban élek. Feleségemmel 10 éve élünk boldog házasságban és neveljük 2 kisfiunkat.
 
Szakképesítéseimet a Gép- és Műszeripari Szakközépiskolában, valamint a 212. sz. Bornemissza Gergely Szakiskolában szereztem meg.
 
Dolgoztam a Finomszerelvénygyárban, a Markhot Ferenc Kórházban, s a büntetés-végrehajtási intézetben is, majd huzamosabb ideig autóbuszvezető voltam. Jelenleg jogvédelemmel foglalkozom.
 
Úgy gondolom, hogy a közéleti tevékenységhez, ahhoz, hogy élhetőbb körülményeket és LÉTBIZTONSÁGOT teremtsünk minél szélesebb társadalmi rétegeknek, legfontosabb az elszántság, a józan paraszti ész és a becsületesség. Ezen kívül tettvágy és bátorság is kell, mert ne fogjuk másra a dolgokat és ne várjuk mástól a változást: "Segíts magadon és az Isten is megsegít!"
 
Nem vagyok profi politikus, nem vagyok különb mint az átlag, csak egy felelősen gondolkodó állampolgár és családapa vagyok, aki aggódik a környezetért és aggódik a közéletért. Olyan ember vagyok, aki még vissza tud mosolyogni, amikor csúnyán néznek rá, és elege van a hiteltelenné vált politikusokból, és még napi 10 óra munka mellett is tenni akar azért, hogy az emberek jobban, egészségesebb körülmények között éljenek ebben a városban, ebben az országban.
Szólj hozzá

eger önkormányzati választások 2010 laboda csaba