2010. feb 16.

Az LMP egri jelöltje Juhász Mihály

írta: kebes
Az LMP egri jelöltje Juhász Mihály

Juhász Mihály, az Egri Alternatív Kulturális Egyesület elnöke, az EGAL klub vezetője a Lehet más a politika párt országgyűlési képviselőjelöltje Heves megye 1. sz. választókerületében,  Egerben és környékén.

Juhász Mihály vagyok, 1965-ben születtem Egerben, ahol azóta is élek kultúrantropológus feleségemmel, és két szemem fényével, a 6 éves Dórikával és a 9 éves Misikével.

Műszaki végzettséggel rendelkezem, de csak néhány évig dolgoztam eredeti szakmámban, amit hamar felváltott a kultúrális, közéleti és civil szféra.

A nyolcvanas évek végén az egri Ellenzéki Kerekasztalban tevékenykedtem, s aktívan részt vettem a rendszerváltás helyi eseményeiben. 1995-ben hoztam létre barátaimmal az Egri Alternatív Kulturális Egyesületet és a MÁS klubot, amely EGAL klub néven ma is az én vezetésemmel működik. Ezen ifjúsági/kulturális intézmény az elmúlt 15 évben számos szakmai- és közönségdíjban részesült (Az év nonprofit szervezete, Kulturális nívódíj, Az év klubja, Az év legjobb vidéki klubja). Példaértékűnek találtatott az évi húszezer vendéget fogadó EGAL célja és annak megvalósítási módja, melynek során egy komplex nonprofit kultúrközpont működik, ahol a fiatalok a köreikben eluralkodó negatív jelenségekre is alternatívát, az ifjúságot érintő kérdésekre pedig választ találhatnak.

A kilencvenes években tagja voltam a Heves Megyei Gyermek és Ifjúsági Érdekegyeztető Tanács kulturális bizottságának, az Eger Városi Gyermek és Ifjúsági Érdekegyeztető Tanácsnak (1997-től mint alelnök) és az Egri Civil Kerekasztal ifjúsági szekciójának, fontos szerepet vállalva az Eger ünnepe szervezésében.

2001-ben egyik alapítója voltam az egri Kábítószerügyi Egyeztető Fórumnak (KEF), melynek azóta is tagja vagyok, s büszkeséggel tölt el, hogy ez a szervezet az elmúlt kilenc év alatt az ország egyik legjobban működő és legelismertebb ilyen fórumává nőtte ki magát.

Mint elkötelezett civil a rendszerváltás után 20 évvel azért tűnök fel ismét a politika színterén, mert őszintén hiszem: lehet más a politika. Másnak kell lennie!

Hasznos infók:

Juhász Mihály (LMP) - Heves megye 1. számú választókerülete
Az egyéni választókerület térképe >  
Ajánlószelvény gyűjtőhelyek >  
Segítség az ajánlószelvény kitöltéséhez >   

Szólj hozzá

eger jelöltek kopogtatócédula választás 2010 juhász mihály