2010. aug 21.

dr. Csarnó Ákos

írta: kebes
dr. Csarnó Ákos

Eger 7. választókerület: dr. Csarnó Ákos

1977-ben születtem Egerben, azóta is ebben a városban élek, s tanulmányaim nagyobb részét is itt végeztem el. 2001-ben a Miskolci Egyetem Állam- és Jogtudományi Karán szereztem diplomát, majd azt követően jogi pályára léptem. Az ügyvédi hivatással kezdtem, de később a közigazgatásban helyezkedtem el. Először a Heves Megyei Közigazgatási Hivatalban dolgoztam törvényességi ellenőrként, ahol betekinthettem az önkormányzatok működésének boszorkánykonyhájába. 2004 nyarától az Egri Körzeti Földhivatal osztályvezetőjeként az ingatlan-nyilvántartás területén dolgozom.

Az állampolgárok ügyeinek intézése, véleményeinek, illetve észrevételeinek figyelembevétele számomra a legfontosabb feladat. A város lakosságának és környékének az élete azonban nem csak ebből a szempontból érdekel, így munkába állásom első pillanataitól azt figyelem, hogyan lehetne ésszerűsíteni, könnyíteni és hatékonyabbá tenni a közigazgatás helyi szintjeit.

Egriként felelősséget érzek a városért és az itt lakókért. Nem mindegy, hogy mit hagyunk a jövő nemzedékeire magunk után: mind kulturális, mind környezet- és természetvédelmi tekintetben. Tevékenyen részt vettem az Egri Zöld Kör szervezésében, a Kaptárkő Természetvédelmi és Kulturális Egyesület tagja vagyok, korábban mint felügyelő-bizottsági tag is. Elhivatottságot érzek egyik fontos értékünk, az egri bor iránt, és a Kerekes Band zenészeként jól látom, milyen kulturális jellegű problémákkal küzd a város. Szabadidőmben a zenélésen kívül legszívesebben túrázom, különböző csapatsportokban veszek részt, valamint olvasok

Szólj hozzá

eger önkormányzati választások 2010 csarnó ákos