2010. aug 20.

Tóth Norbert

írta: kebes
Tóth Norbert

Az LMP hatvani polgármester jelöltje, a hatvani 2. választókerületi jelöltje: Tóth Norbert

 Tóth Norbert szórólapja 1 > 
 Tóth Norbert szórólapja 2 >

1974-ben születtem Hatvanban. Nős vagyok, két fiú és két lány gyermek apja. Felsőfokú tanulmányaimat az egri Eszterházy Károly Főiskolán végeztem, majd az elmúlt hét évben a budapesti Eötvös Loránd Tudományegyetem Egyetemi Könyvtárának módszertani osztályán dolgoztam. Ezalatt civil közösségekben kerestem az aktivitás lehetőségét. Így kerültem kapcsolatba a Lehet Más a Politika mozgalommal, később párttal. Miután 2009 végén felkértek, hogy szervezzem az LMP hatvani munkáját, majd 2010 januárjától Heves megyei szervezetének irányítását, megszületett bennem az elhatározás, hogy a pártmunka mellett, kenyéradó munkámat is visszahelyezem szülővárosomba, ezért saját vállalkozásba kezdtem: egy bioboltot nyitottam Hatvanban.

Nekem régi vágyam, és talán mindannyiunk vágya, hogy Hatvant ne poros kisvárosként jellemezzék, hanem élhető, mozgalmas, mégis fenntartható településként tartsák számon. Ennek érdekében szükségesnek tartom a városi terek olyan irányú rendezését, amely alkalmassá teszi őket a közösségi életre. Fontosnak érzem a kulturális, közösségi intézmények újraélesztését, a civil és innovatív kulturális kezdeményezések támogatását, segítését. A város gazdasági kiszolgáltatottságának elkerülése céljából - és az élhetőség felé tett újabb lépésként - meg kell erősíteni a helyi mikro-, kis- és középvállalkozásokat, és a helyi kistermelőket. A környezeti fenntarthatóság érdekében fontosnak tartom a tömegközlekedés átgondolt fejlesztését, a kerékpáros infrastruktúra városi szintű kiépítését, a város és földjeinek GMO-mentes övezetté nyilvánítását, egyéb fenntarthatósági programok indítását a szemétkezelés és az energiafelhasználás területén. Mindezek előtt azonban elengedhetetlen megteremtenünk az önkormányzat működésének és döntéseinek átláthatóságát, valamint erősítenünk kell a társadalmi és civil részvételt a helyi döntésekben, hogy elkerüljük a korrupciót és hogy városunk valóban lakóinak akarata szerint fejlődjön.

Szólj hozzá

hatvan tóth norbert heves megye lmp önkormányzati választások 2010