2010. aug 20.

Komlósi Csaba

írta: kebes
Komlósi Csaba

Az LMP heves megyei listájának második helyén: Komlósi Csaba

42 éves vagyok, Egerben élek feleségemmel és három gyermekemmel. A helyi Eszterházy Károly Főiskola Filozófia Tanszékén dolgozom adjunktusi beosztásban.
Nagybátonyban nőttem fel, de édesapám révén, aki Erdőtelken született hevesi származású vagyok. A gyöngyösi Vak Bottyán János Ipari Szakközépiskolában érettségiztem. 1992-ben történelem-művelődésszervező (EKF), 1997-ben filozófia (JATE), 2000-ben ógörög szakos diplomát (SZTE), 2002-ben a Debreceni Egyetem Modern Filozófia doktori programjában abszolutóriumot szereztem. Doktori disszertációmat még nem nyújtottam be.
1998 óta dolgozom az egri főiskola említett tanszékén, de tartottam kurzusokat a szegedi és debreceni egyetemen és a Tessedik Sámuel főiskolán is.
Politikával a rendszerváltás idején ill. azt közvetlenül megelőzően kezdtem foglalkozni, de a későbbiekben úgy gondoltam, hogy mivel a demokratikus átalakulás  már megtörtént, inkább a szakmámmal foglalkozom.
Részt vettem viszont a munkahelyi közéletben, tagja voltam a főiskola BTK Kari Tanácsának, voltam szakszervezeti bizalmi (FDSZ) és a Közalkalmazotti Tanács tagja, később elnöke.
Megalakulásától kezdve figyelemmel kísértem az LMP tevékenységét és az EP választásokat megelőzően kapcsolatba kerültem a heves megyei szervezettel. 2009 őszétől vagyok a párt tagja. Az országgyűlési választások idején a Heves 1 (Eger és környéke) EVK felelőse voltam. Jelenleg a Heves Megyei Területi Szervezet választmányának vagyok a tagja és Egerben az önkormányzati választások egyik szervezője, irányítója.
Szólj hozzá