2010. feb 22.

Az LMP pétervásárai jelöltje Ivády Gábor

írta: takacs19
Az LMP pétervásárai jelöltje Ivády Gábor

Ivády Gábor vagyok, 37 éves, kétgyermekes családapa. Katonacsaládból származom, sokáig meggyőződésem volt, hogy pilótának születtem, ezért még katonai főiskolára is jártam. A sors azonban úgy akarta, hogy inkább a reklámszakmában tevékenykedjek, ahol tíz évig dolgoztam különböző reklámügynökségeknél, majd egy furcsa csavarral a politika felé vettem az irányt. 2002 óta Ivád község polgármestere vagyok, azóta kűzdök a vidékért, a kistelepüléskért, a szegényekért. A Fideszben és az MDF-ben is igyekeztem partnerre lelni harcomban, de sehol nem találtam őszinte elkötelezettséget a vidék iránt, ezért rövid idő után elhagytam őket. 

Annak érdekében, hogy a munkámat minél tökéletesebben tudjam ellátni, művelődésszervezői végzettségemet politológusival egésíztettem ki. 

A Lehet Más a Politika pártban végre megtaláltam azt a közösséget, mely ugyanannyira fontosnak tartja a vidék problémáját, a fenntarthatóságot, a környezetünk védelmét, de legfőképpen a tiszta közéletet, mint én. 

Két fiam van, Zsombor 5, Misike 3 éves.  Mint felelős szülőt, megrémiszt az, hogy ha nem változtatunk a dolgainkon, akkor olyan világot hagyunk rájuk, melyet később már csak nagy erőfeszítések árán lehet jobbá tenni, abba pedig bele sem merek gondolni, hogy az unokáim milyen természeti, társadalmi, gazdasági környezetbe születnek, hacsak nem teszünk valamit most, együtt. Azt szeretném, ha évek, évtizedek múltán büszkék lennének rám a fiaim, mert egy fenntartható, élhető, igazságos környezetet biztosítottunk számukra.

Hasznos infók:

Ivády Gábor (LMP) - Heves megye 2. számú választókerülete
Az egyéni választókerület térképe >
Ajánlószelvény gyüjtőhelyek >
Segítség az ajánlószelvény kitöltéséhez >

Elérhetősegeim:
- telefon:36/70/457-4500,
- e-mail: ivady.gabor@lehetmas.hu

Kampányszervező: Kormos Szilárd, kszilard@lehetmas.hu, 30/688-64-63

Szólj hozzá

ivád jelöltek kopogtatócédula ivády gábor választás 2010 pétervására