2010. aug 20.

Fábián Imre

írta: szénhidra
Fábián Imre

Eger 12. választókerület: Fábián Imre
Fábián Imre szórólapja >

1980-ban Egerben születtem. Két éves koromtól Felnémeten élek, jelenleg szüleimmel és párommal. Közel 30 év alatt itt igazán nyomon tudtam és tudom követni a változásokat és beleláthatok a szükségletekbe, lehetőségekbe.

Gyerekkoromban sok minden érdekelt, ezért választottam középiskolámnak a Gép- és Műszeripari Szakközépiskolát, jelenlegi nevén a Wigner Jenő Műszaki Informatikai Középiskolát, ahol gépészeti szakmacsoportban végeztem. Ez idő alatt közelről is megismerkedhettem az informatika világával, így 2001-ben Egerben a főiskolán szereztem felsőfokú végzettséget rendszerinformatikusként. Családom, egri révén, több évtizedes szőlőtermesztési múlttal rendelkezik. Az évek alatt számomra is fontossá vált ez a családi hagyomány és szakma. 2008-ban Gyöngyösön diplomáztam Szőlész-Borász Mérnök szakon. Jelenleg is szőlőtermesztéssel és borászattal foglalkozok. A munkám során sok emberrel kerülök kapcsolatba, akikkel sokszor beszélgetek és igyekszek segítségükre lenni, ha van rá lehetőségem.

Szabadidős tevékenységeim ugyancsak széles körűek. Több évig aktív tagja voltam a Környezetvédők Ifjúsági Körének, mint őrjárat vezető. Az elmúlt 10 évben komolyabban érdeklődtem a rendezvénytechnika iránt. Műsorok, zenés programok és egyéb rendezvények hangosításával, lebonyolításával is foglalkozom. A mai napig igyekszem óvni környezetünket, mert nem csak mi változunk.

Remélem az LMP-n keresztül én is tehetek majd valamit az emberekért és környezetünkért.

Szólj hozzá

eger lmp önkormányzati választások 2010 fábián imre