2013. feb 04.

Bevallomás

írta: szénhidra
Bevallomás

73300_598939526790067_1404097013_n.jpg2011 augusztusa körül léptem be a pártba. Persze nem akkor csöppentem bele a helyi politikába, már az EP kampány előtt megtalált a párt üzenete. Plakátoltam, gyűltem, ragasztottam, fagytam, üléseztem és fogtam a fejem. Most pedig már képviselek, írok, tabukat döntök és fenéken billentek egy-két arra érdemest.

Engem a helyi közélet tisztátalansága iránt tanúsított felháborodásom, az egymást váltó semmitmondó, egymással az egriek háta mögött megalkuvó és a problémákat elhallgató mindenkori városvezetések tehetetlensége vitt az LMP közelébe és tart most is ott ahol vagyok. Jelenleg egri LMP-s képviselőként gürcölök mondhatni főállásban. Ezt egyrészt köszönhetem a nekem annak idején bizalmat szavazóknak, másrészt annak, hogy akkoriban széles e vidéken egyetlen politikusként lemondtam vezető kormánytisztviselői posztomról is.

Úgy látom, hogy egy korszak véget ért, bennem is. Eddig csak simán eltűrtem a sok hülyeséget, mert úgy gondoltam, hogy TI, ott fent a párt magasabb szintjein tudjátok a tutit, abba beleszólni minek is, de keserű a felismerés, hogy az LMP jelenlegi helyzetéért magam is felelős vagyok. Hogy nem szóltam időben és nem eleget. Hogy nem akartam parttalan konfliktusokba belemerülni... Mondjuk ki akart volna? Ezután jobban odafigyelek a részletekre.

Rágódtam és arra jutottam, hogy a megyei tagság belém vetett bizalma, az eddig elért eredmények és az ügybe fektetett energia azt kívánja, hogy maradjak és még jobban húzzam az igát. Hogy tovább dolgozzak. Van egy ilyen pszichózis, egy lelkiállapot, ami persze nem ideális, mer' rámegy az ember, de csak ezt találtam magamnak, mint elfogadható magyarázatot.

Aki marad, aki megy, mindenkinek javaslom az önmagunkba nézést és a munkát! Én maradok a Lehet Más a Politika szervezetben, mert ide léptem be és aminek értékrendjében - legalábbis helyben - egy jottányi változást nem tapasztaltam. Nekem ez számít elsősorban.

Most pedig munkára fel!

 

dr. Csarnó Ákos

képviselő



Zárásul egy Beatrice szám, Kerekes Band feldolgozásban:

Szólj hozzá

lmp csarnó ákos