2010. aug 21.

Törőcsik Gábor

írta: kebes
Törőcsik Gábor

Eger 5. választókerület: Törőcsik Gábor
 
Törőcsik Gábor vagyok, 35 éves. Feleségemmel és kislányunkkal Egerben élünk.
A Neumann gimnáziumi tagozatának elvégzése után Budapesten, az Eötvös Loránd Tudományegyetemen német és földrajz szakot végeztem, majd később kulturális menedzseri diplomát is szereztem.
 
Felsőfokú tanulmányaim után hazatértem Egerbe és dolgoztam a Magyar Turizmus Zrt.-nél, illetve az egri városházán külügyi, majd civil referensként. Civilként aktív tagja voltam a Magyar Természetbarát Szövetségnek és nemzetközi ifjúsági szervezetének elnökségébe is beválasztottak, Egerben pedig a Part Egyesület keretein belül vettem részt több kulturális, környezetvédelmi, szabadidős program megszervezésében. Tavaly elnyertem a Robert Bosch Alapítvány egy éves nemzetközi kulturális menedzser ösztöndíját, melynek keretében a németországi Karlsruhe-ban az önkormányzat kulturális irodáján dolgozom.
 
Fő érdeklődési területem a kultúra, a környezetvédelem és a turizmus, valamint ezek egymásra hatása. Egert többek között a város hangulata, átláthatósága, értékei és környezete miatt szeretem.
 
A Lehet Más a Politika szememben olyan ökopolitikai párt, melynek egységes világképe van, és amelyben az ember megbecsülése, a fenntarthatóság eszméje, a környezet védelme központi szerepet játszik, és amelynek helyi, országos és nemzetközi szinten is érvényes, hiteles és a mai viszonyoknak megfelelő mondanivalója van.
 
Fontosnak tartom, hogy Egerben nyitottabb, átláthatóbb legyen a város működése. Fontos, hogy a különböző fejlesztések abba az irányba mozduljanak el, hogy egészségesebb, környezetkímélőbb, barátságosabb, érdekesebb legyen városunk. A munkahelyteremtő környezetkímélő technológiát alkalmazó cégek mellet szükséges a helyi mezőgazdasági, kézművesipari termékeket előállító helyi vállalkozások, a helyi kreatív ipar támogatása. Továbbá kiemelten fontosnak tartom a civilek, önkéntesek ötleteinek támogatását.
Szólj hozzá

eger törőcsik gábor önkormányzati választások 2010