2010. aug 21.

Gyenge Beatrix

írta: kebes
Gyenge Beatrix

Eger 4. választókerület: Gyenge Beatrix

1975-ben születtem Egerben. A város több pontján laktam már, 2002-től a Hell Miksa úton élek. A Balassi Bálint Általános Iskolába (régen Zalka Máté), majd a Mezőgazdasági Szakközépiskolába jártam.

Dolgoztam Egerben a Cinóber Gyorsnyomdában és a Csillag Designban és egy évig Budapesten  egy grafikai stúdióban. 

Mindig is érdekelt a környezet- és természetvédelem. Még diákként alapító tagja voltam az Életfa Környezetvédő Szövetség ifjúsági tagozatának. A 90-es évektől kezdve rendszeresen részt veszek környezetvédelmi rendezvényeken, akciókon. Abban hiszek, hogy nem elég csak beszélni ezekről a dolgokról, hanem cselekedni is kell!

A környezettudatosságra és az egészséges életmódra nevelést már gyermekkorban el kell kezdeni, de nem elég, ha ezt csak az iskolákban teszik. A szülők azok, akiknek felelősséget kell vállalniuk ebben, és következetességre kell nevelniük gyermekeiket.

Szabadidőmben szívesen túrázom szárazon és vízen. A víz az igazi szerelem számomra, a víz alatti világ, főként a búvárkodás. Egy évig éltem Egyiptomban, ahol túrákat vezettem.

Mozgásra és a természet szeretetére, csodálatára hívnám fel az emberek figyelmét. Szeretnünk kell, hogy akarjunk tenni érte.

Politikával sosem foglalkoztam, de az LMP olyan párt, ami számomra a legelfogadhatóbb elveket vallja.  Ez az a szervezet, ami még nem járatta le magát be nem tartott ígéretekkel, és ha ezek az elkötelezett emberek igazán tenni akarnak az országért és a városért, akkor teret kell nekik engedni!

Szólj hozzá

eger önkormányzati választások 2010 gyenge beatrix